Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av Kicki - 30 augusti 2007 12:03

Mina toårsgrabbar på sina mopeder.


Ååååhh vad det är svårt att komma igång med saker när man "tappat lite styrfart"! Jag har varit lite pressad idag också då jag inte helt och hållet kunnat styra min tid själv. Vid 2-tiden kom yngste sonen hem från skolan och vi lunchade ihop. Jag lyckades faktiskt att rensa ut ALLT från marsvinsrummet - så nu är det bara dammsugaren som ska göra lite jobb!


Eftermiddagen och kvällen styrdes av hästar och hoppträning. Jag skulle egentligen själv ha ridit också, men när jag tog in mitt vackra sto från hagen hade hon ett svullet framben och långa rivsår. Hon fick åka med i transporten i alla fall då hon ska vara kvar på ridskolan nu "för vintern". Näst yngste sonen hopptränade för första gången på "ny" ponny - brorsans Tips. För honom gick det lysande och jag kände mig glad. Jag fick vara till lite nytta också då en (lika vimsig som jag?) av "tantera" (hon är yngre än jag!) hade glömt sina ridstövlar hemma. Hon har också ridande son i samma grupp som jag - samt häst i hästtransport och hela köret. Hon fick låna mina ridskor och chaps då jag inte hade så stor användning av dem...


I MORGON ska jag måla!/Kicki

Presentation


Vad en modershjärta kan vara fyllt av.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Små hälsningar!


Ovido - Quiz & Flashcards